Usel bloggning

Jag vet att jag är usel på att blogga, inte för attt det gör så mycket. Vem bryr sig liksom om om jag bloggar eller inte... men jag har inte bloggat på ett tag, för att jag inte orkar. Mina krafter går åt till allt annat och jag vet inte vad jag ska göra för att få orken tillbaka.
 
Men vad har hänt sen sist, jaa det är en del. Jag har fått en ny bra praktikplats där jag får göra mera saker och mera vård, alltså det jag vill. Min bror har fyllt 15.... och jag fyller 18 på måndag efter lovet, den 25:e!
 
Skolan går bra som vanligt, men börjar bli lite skoltrött, men det ignorerar jag och kör på. Men jag har börjat gå och lägga mig tidigt på vardagarna. Runt åtta kan jag ligga i sängen ibland.
 
Hmm, annars händer det inte så mycket, iaf inte saker som jag kan skriva här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0