The day

Idag är det och har varit en sådär typisk söndagsdag. Kallt och grått och man vill inget annat än att krypa ner under täcket och försvinna från denna söndag.

Men jag vaknade vid elva kanske hos världens bästa Elin! Med världens bästa Johanna. Gårdagen bestod ju av bowling. Som jag vann! Stolt chey här!! Vi Ptolemaios frukost och satt och spelade Draw something med varandra. Sen gick Elin och Jolls till bussen och jag gick hem till mig.

Där det serverades kladdkaka med grädde innan jag gick till mitt rum och kollade på Greys. Åhh den serien är verkligen sjukt bra! Så spännande också speciellt nu.... en man med kniv går ju runt och skjuter på de flesta där inne. Men om en halvtimma så ska jag och mamma ska till sumba och köra. Mamma vill att vi ska köra två timmar (dubbla pass) men vi får se. Är fortfarande inte helt bra i foten.

Men vi hörs kanske någonting mera idag. Annars får ni ha det så bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0