Dag 28- Det här saknar jag

Just nu så saknar jag snön! Vill att det ska snöa nu och att den ska ligga kvar tills efter min födelsedag som är i februari. För det är ingen vinter utan snö och så vill jag kunna åka längdskidor.
 
Men jag saknar också mina underbara vänner, sommarstugan på Öland, tiden då man var liten och inte hade de bekymrerna som för med sig när man blir äldre och så saknar jag Allsången.
 
Men egentligen finns det så sjukt mycket man saknar, och sakerna ändras från dag till dag och stund till stund. Och det finns så mycket saker som man kan sakna.
 
Man kan sakna:
 
- En person
- En plats
- En tid
- En maträtt. Fast det saknar man ju inte på samma sätt. Men man kan sakna en maträtt om det var längesedan man åt den
- Ett djur
- En sak
 
Ja,det finns så mycket man kan sakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0