Ingen blogginspiration eller ork

Ja, rubriken säger vell allt. Men jag har verkligen ingen blogginspiration nu. Men jag kan ju hoppas att den kommer tillbka under jullovet som börjar på fredag!! Yeey!
 
idag och igår har jag varit hemma från skolan, eller praktiken som jag egentligen skulle haft. Men jag åkte ut en stund till praktiken idag ändå och lämnade en sak som jag skulle ge till dem från skolan. Så då passade jag på att säga hejdå, vilket var rätt så tråkigt ändå. Jag har verligen börjat gilla praktiken. Men jag antar att det är så, att när det väl är slut så har man kommitin i det.
 
Idag har jag också gjort det sista julgodiset, dvs knäck och ischoklad. Nu fattas bara att baka pepparkakshus, vilket jag funderar på att göra i helgen, typ på lördag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0