Ett tag sen sist

Det var ju ett tag sen sista jag bloggade kan man säga. Men ska försöka få fart på det mera nu, försöka.
 
Men sen sist så har jag hunnit julpynta lite.
Vi har alltid ett fönster som vi har änglar i, och så här ser det ut i år
 
Våran adventljusstake! I lite modern tappning, men ack så fin.
 
Sen sist jag bloggade så har jag också varit i Stockholm med mamma och sett Tomas Ledin. Och det var verkligen hur bra som helst och hur roligt som helst!
En bild på Cirkus i Stockholm, där vi såg Tomas Ledin
Och en bild på mannen.
 
Dagen efter så gick vi runt på stan ett tag och vi gick till varuhuset NK, för mamma ville uppleva lite nostalgi. Men väl där så stötte vi på dessa personer.
Hahah, snacka om att folk bara började fota dem när de ställe sig så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0